Etter reisen

Takk for at du valgte å fly med Stordflyet.no/DAT. Vi håper at du har hatt en fin tur og at den er forløpet som forventet. Det er heldigvis svært sjeldent at vi opplever problemer. Men når det skjer, forsøker vi å hjelpe med en gang.

Allikevel kan det oppstå situasjoner som personalet ikke kan løse på stedet. Nedenfor kan du finne informasjon om de reglene som gjelder for bagasjebehandling hos Stordflyet.no/DAT, herunder hvordan du skal forholde deg hvis bagasjen blir skadet eller du mister bagasjen.

Har du kommentarer eller klager, send oss vennligst en e-post til klage@dat.dk – opplys vennligst dato for reise/avgang eller booking-referanse. Deretter kontakter vi deg så fort som mulig.

Les mer om gjeldende regler og rettigheter hvis din avgang er forsinket eller avlyst. Hvis du har mistet bagasje kan du lese om reglene her eller hvis den er skadet, kan du lese om reglene ved at klikke på linket.

Landing